Automatisch antwoord instellen
Deze functie stelt u in staat om automatische antwoorden op te stellen voor alle inkomende berichten. Dit is nuttig wanneer u gedurende langere perioden inkomende berichten niet beantwoordt.
Automatisch antwoord instellen:
- Klik op de pijl omlaag rechts boven in het scherm en selecteer Instellingen.
- Selecteer E-mail.
- Selecteer Automatisch antwoord.
- Selecteer het keuzerondje Automatisch antwoord inschakelen in de sectie Automatisch antwoord.
- Klik in het veld Begindatum op het agendapictogram en selecteer een begindatum voor het verzenden van uw automatische antwoorden.
- Klik in het veld Einddatum op het agendapictogram en selecteer een einddatum waarop het verzenden van uw automatische antwoorden wordt gestopt.
- Voer het bericht voor uw automatisch antwoord in het veld Uw automatische antwoordbericht in.
- Als u de oorspronkelijke e-mail wilt retourneren met het automatisch antwoord, selecteert u het keuzerondje Oorspronkelijke bericht citeren in automatisch antwoord.
- Klik op Opslaan om uw account bij te werken met de geselecteerde instellingen.
- Klik op Annuleren om eventuele wijzigingen sinds de laatste keer dat u hebt opgeslagen, ongedaan te maken.
of