Automatisch antwoord instellen

Deze functie stelt u in staat om automatische antwoorden op te stellen voor alle inkomende berichten. Dit is nuttig wanneer u gedurende langere perioden inkomende berichten niet beantwoordt.

Automatisch antwoord instellen:

  1. Klik op de pijl omlaag rechts boven in het scherm en selecteer Instellingen.
  2. Selecteer E-mail.
  3. Selecteer Automatisch antwoord.
  4. Selecteer het keuzerondje Automatisch antwoord inschakelen in de sectie Automatisch antwoord.
  5. Klik in het veld Begindatum op het agendapictogram en selecteer een begindatum voor het verzenden van uw automatische antwoorden.
  6. Klik in het veld Einddatum op het agendapictogram en selecteer een einddatum waarop het verzenden van uw automatische antwoorden wordt gestopt.
  7. Voer het bericht voor uw automatisch antwoord in het veld Uw automatische antwoordbericht in.
  8. Als u de oorspronkelijke e-mail wilt retourneren met het automatisch antwoord, selecteert u het keuzerondje Oorspronkelijke bericht citeren in automatisch antwoord.
  9. Klik op Opslaan om uw account bij te werken met de geselecteerde instellingen.
  10. of

  11. Klik op Annuleren om eventuele wijzigingen sinds de laatste keer dat u hebt opgeslagen, ongedaan te maken.

Verwante onderwerpen:

Automatisch doorsturen instellen